Ford Puma. Reaktywacja.

W latach 90-tych ubiegłego wieku panowała moda na małe autka coupe, wśród których szczególnie ciekawą konstrukcją był Ford Puma. Bazował on na Fordzie Fiesta i był jednym z ładniejszych w swojej klasie samochodów na rynku. Jak jest dzisiaj?

Od tamtej epoki minęło już sporo czasu, zmieniły się mody i dziś już mało kogo fascynują auta coupe (kategorię super- czy hipercar-ów pomijamy z oczywistych względów 😉 ). Dziś niepodzielnie rządzą SUV-y i Crossover-y, tak więc Ford postanowił przywrócić legendarny model i umieścić go właśnie w segmencie małych crossoverów. Ależ, jaki to jest powrót!

Ford Puma

W dalszym ciągu bazą jest Fiesta, napęd to wielokrotnie nagradzane silniki 1.0 EcoBoost, w tym także w wersji hybrydowej. Do tego piękna linia nadwozia, jedne z największych w klasie wymiary i możliwości transportowe i bardzo bogate wyposażenie już w podstawowej wersji „Trend”.

Co znajdziemy na wyposażeniu? Między innymi będą to:

  • Radioodtwarzacz z Ford SYNC 2.5 i DAB+, 8” kolorowy wyświetlacz dotykowy, Applink, Apple CarPlay, Android Auto, 6 głośników, gniazda: 2xUSB, zdalne sterowanie na kierownicy
  • Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi
  • System Auto-Start-Stop
  • Lusterka boczne sterowane I podgrzewane elektrycznie ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • Reflektory automatyczne z czujnikiem zmierzchu
  • Reflektory projekcyjne LED, ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania w technologii LED
  • Tylne światła w technologii LED
  • Tempomat
  • Ford MegaBox – dodatkowa nietypowa przestrzeń ładunkowa pod podłogą bagażnika z korkiem spustowym, pozwalająca na umycie np. brudnych butów, narzędzi, zabawek lub innych przedmiotów, które zdarza się nam wozić w bagażniku, niekoniecznie w idealnym stanie. 😉

Jakość wykonania? Tradycyjnie od czasów Focusa III Ford wysoko ustawia poprzeczkę jakości materiałów użytych do produkcji swoich aut. Nie inaczej jest w przypadku nowej Pumy. Samochód nie tylko z zewnątrz jest ładny. Podobne wrażenia towarzyszą nam w kabinie pasażerskiej. Równie wzorcowe, co jakość wykonania jest prowadzenie samochodu, praca skrzyni biegów. W przypadku tych cech samochodu dotychczas to Focus był traktowany jako punkt odniesienia dla innych marek. Naszym zdaniem Puma, to kolejny model tego producenta, który może stanowić wzór do naśladowania. Nie wierzycie Państwo? Zapraszamy na jazdy próbne do naszych salonów we Wrocławiu i Zielonej Górze!

Brak możliwości komentowania.